Zlín láká cizince
Zlínská Univerzita Tomáše Bati loni zaujala sérií videí s názvem International Stories, která se snažila nalákat zájemce o studium ze zahraničí. Na jejich sestřih se můžete podívat v následujícím náborovém videu, které svižným způsobem dokazuje, že zlínská univerzita patří mezi ty kreativnější instituce a nebojí se dělat legraci i ze svého města.
Zase vítězí VUT
Brněnské Vysoké učení technické v posledních letech už několikrát zaujalo a v tomto trendu s přehledem pokračuje. Po kampani Sem patřím, která měla přilákat dívky k technickým oborům, a ještě větším úspěchu s parodickým Vlkem z VUT, se brněnská technika vytasila s upřímným videem, které zábavně popisuje některé problémy dnešní generace mladých. Navrch potěší i účastí Michala Daleckého, známého z Kanceláře Blaník. Takhle se láká na techniku!
Brno nezklamalo
A v Brně ještě zůstaneme. Aktuální kampaň brněnské Masarykovy univerzity hojně využívá vizuál s TGM, a to i prostřednictvím hashtagu #followmasaryk. Kampaň podtrhuje i příjemně stylový web, který mladé zájemce dokáže jistě nalákat. Brňáci holt vědí a téměř sto tisíc zhlédnutí za pouhý měsíc je toho důkazem. Letos by snad o studenty ve Štatlu neměla být nouze!
Na sever!
S podobným konceptem pracuje i ústecká Univerzita Jana Evangelisty Purkyně. Ta nás posledních pár let zásobuje solidními videi a její aktuální snaha přilákat zájemce staví na drsné image severočeského kraje. Hashtag #nasever a pěkný web rámují dřevorubecky pojatou kampaň, která spoustu milovníků nekompromisní přírody a tak trochu jiného studia jistě zaujme…
To je z aktualit posledních měsíců vše, těšme se na další kousky, které si pro nás školy nachystají - jejich kvalita se totiž dlouhodobě jednoznačně zvyšuje!