Nepatří k nám označení "finanční poradenství"
Hypocentrum poskytuje komplexní služby v oblasti bydlení a všem, co s jeho pořízením souvisí. Primárně jde především o hypotéky, reality a výstavbu. Nejedná se o zprostředkovatele, ale o jejich přímého realizátora. Jde o odlišný styl práce, než na který narazíte v makléřských agenturách či pojišťovnách. Proč? Hypocentrum nestojí na nesmyslném a nekonečném obvolávání databáze lidí. Potenciální klienti jsou totiž generováni speciálním systémem. Ten, kdo si kupuje nemovitost, se stává možným klientem na hypotéku a člověk s hypotékou získává status klienta na nákup a prodej nemovitostí. Díky tomu lze jen stěží házet společnost do jednoho pytle s označením "finanční poradenství". Zde se můžete bez špatného svědomí a bez předsudků pustit do nových a vámi ještě neprobádaných vod. V Hypocentru totiž nabírají.
Udělejte první krok k úspěchu už na škole
Každý, kdo se pokusí nastartovat svou kariéru, do toho musí jít na plno, a jinak tomu není ani v Hypocetru. Úspěch člověka se odvíjí od angažovanosti, proaktivního přístupu jednotlivce, jeho ambicí a možnostech začít včas, nejlépe už za studií. "Abychom toto mohli studentům jasně sdělovat a dali jim příležitost, otevíráme právě úplně novou pozici Junior konzultant pro hypotéky," popisuje Jiří Lejnar, ředitel Hypocenter Modré pyramidy, novou možnost, jak začít svou kariéru v dnes již rozvinuté a stabilní firmě. "Umožníme tak studentům vydělávat si při škole, získávat zkušenosti a praxi a osvojit si, jak bankovní a firemní byznys funguje," dodává.
Proč do toho jít?
1) Je to "výběrko", ne masovka
V prvé řadě je třeba si uvědomit, že Hypocentrum si své nové poradce skutečně pečlivě vybírá. Společnost má jasně stanovený personální cíl, kterým je 300 pracovníků v oblasti financování a dalších 300 v realitách. V tuto chvíli jsou v polovině svého cíle. Tímto způsobem přijímá právě tolik lidí, kolik je třeba k uspokojení poptávky po daných službách. Jak je vidět, je zřejmé, že na strategii "nabíráme za každou cenu, třeba aspoň někdo něco donese" se tu nehraje.
2) Utváříte image firmy
Stejně jako stroj nefunguje bez správných součástek, ani firma, byť má sebelepší produkty, prostředí a procesy, nezvítězí, pokud nebude stavět na těch pravých lidech. Každý poradce vytváří image firmy a dojem, který si zákazník z každé schůzky odnáší.
3) Není to o povahových vlastnostech, ale o ambici
Je jedno, jestli patříte k rozeným řečníkům, introvertům, absolventům humanitních oborů nebo promujete z ekonomie. Tou hlavní predispozicí, kterou by měl každý člověk pro tuto práci mít, je ambice. Ta u mladých lidí skvěle vyvažuje absenci předchozí praxe a je tím hlavním hnacím motorem. Vše ostatní už se naučíte během pracovního nasazení.
4) Strach z neznámého nepřijde
Nebudete hozeni do vody, kde se sami začnete učit plavat. V prvním kroku na vás čeká absolvování vzdělávací akademie, kde se podrobně seznámíte s metodikou, produkty a obchodním jednáním v různých situacích.
5) Porostete s firmou
Hypocentrum v letošním roce investuje nemalé zdroje do rozvoje klientských prostor a zázemí pro pracovníky, které má za cíl působit moderním dojmem a využívat nejnovější informační technologie. Tahle firma si je totiž vědoma, že dnešní absolventi netouží jen po jistotě výdělku, ale také po adekvátním pracovním prostředí, možnosti seberealizace a kariérním růstu. Někdo se spokojí se seniorskou pozicí, někdo se z postu poradce vyšvihne na úspěšného manažera. Celé je to jen o schopnostech a píli dosahovat nových met.
6) Benefity, kam se podíváte
Každý poradce má možnost čerpat Hypoúvěry s přibližně poloviční úrokovou sazbou, než je ta na trhu. Jezdí ve firemních autech značky Audi, může si objednat teplou snídani každé ráno přímo na pobočce, vzdělává se v jazycích, účastní se mimofiremních a firemních akcí, jako jsou třeba rafty v Rakousku či výlety lodí. Žije myšlenkou, že Hypocentrum není práce, ale životní styl.
7) Peníze rozhodně nejsou k zahození
Věděli jste, že si jen dvě procenta Čechů vydělávají víc než 72 tisíc korun měsíčně? Vyplývá to ze zkoumání Českého statistického úřadu. V Hypocentru je ale tahle statistika trochu jiná. Více, než je tahle částka, si tam totiž vydělává celkem 33 procent poradců, a to nepočítáme manažery.
Důvody, proč ano, už znáte, teď už jen chybí informace o tom, jak se podle toho zařídit. Pokud uvažujete o tom, že se o místo poradce budete ucházet, není nic jednoduššího, než napsat na e-mailovou adresu ria.cejkova@mpss.cz. Pak už jen stačí počkat, až si s vámi z Hypocentra domluví schůzku. A když to klapne, stanete se součástí velké lodi, která není plná plavčíků, ale těch pravých kapitánů, kteří mají směr své budoucnosti pevně ve vlastních rukou.
Nahlédnout do Hypocentra můžete i prostřednictvím portálu Proudly. Ochutnávku toho, jak pěkné to tam mají, najdete v galerii:
Text: Klára Ludvíková
Foto: Jan Nechvíle, Proudly