Soutěž cílí na studenty posledních dvou ročníků vysokých škol se zájmem o ekonomiku a obchod se silnými komunikačními schopnostmi, kteří se nebojí porovnat svoje dovednosti v řešení reálných zadání s účastníky z celého světa. Přihlásit se mohou čtyřčlenné týmy složené ze studentů z libovolných vysokých škol i fakult.
KPMG International Case Competition probíhá ve dvou kolech – národním a mezinárodním. Registrace do soutěže odstartovala na webu KPMG Česká republika začátkem listopadu a končí 31. ledna 2013. V pondělí 4. února 2013 v Brně a o dva dny později v Praze pak porota vybere soutěžní týmy, které se o týden později představí v národním kole. Jeho vítězové budou 2. až 5. dubna 2013 reprezentovat Českou republiku v kole mezinárodním, které se bude tentokrát konat v Madridu. Loňský finalista Lukáš Černo si svou účast v Hongkongu pochvaluje: „Soutěž nás postavila před časově náročné případové studie, při jejichž řešení jsem lépe pochopil, jak by měla fungovat efektivní týmová práce a jak přesvědčivě prezentovat výsledky analýz.“ Přes celkovou náročnost soutěž přináší také cenné kontakty a umožňuje poznat novou zemi a její kulturu. „Rozhodně mě bavilo, že KPMG pro nás připravila pestrý program, a tak nešlo jen o samotné soutěžení, ale i o to užít si Hongkong a poznat nové lidi,“ dodává Lukáš Černo.
Zvýšit šance na úspěch v soutěži zájemcům již tradičně pomáhá přípravný workshop Ace the Case, který se v KPMG Česká republika konal v druhé půlce listopadu. Týmy si tak mohly nanečisto ověřit své předpoklady pro úspěšnou účast v samotné soutěži. Workshop vždy vedou čeští i zahraniční odborníci ze společnosti KPMG Česká republika.
foto: KPMG