Ráj na Rock for People
Tahle letní vychytávka je součástí nové kampaně Buď hudbě blíž, kterou na začátku června spustil Staropramen. Hlavním tématem jsou zážitky. A co jiného ti v létě zaručí víc zážitků než hudba? Se zpívajícími plechovkami se proto letos setkáš až na třinácti hudebních festivalech, včetně Rock for People, Votvírák nebo Nouvelle Prague, v O2 aréně při vystoupení hudebních interpretů a v klubech, jako je například Roxy či Hard Rock Café.
V rámci Rock for people čeká návštěvníky skutečný ráj. Na festivalu se bude podávat celkem 21 druhů piva, které si zde můžete vychutnat buď v plechovce nebo čepované, a to ve speciálním hangáru. Kromě toho budou během festivalu probíhat diskuze na téma... jak jinak než pivo. Tady ti všechna piva hezky popořadě představí a k tomu se bude podávat finger food, pozor, i pro vegetariány.
Kromě vegetariánů se myslelo i na vozíčkáře. Je pro ně připraven speciální hangár s klimatizací nastavenou na 22 °C, kde se budou moci umýt, najíst, nebo jen odpočívat. „Chtěli jsme vozíčkářům poskytnout nejen místo k odpočinku, ale i zábavu, a proto jsme vybavili chill out zónu herními konzolemi, stolním fotbalem a dalšími zábavnými prvky. Zároveň se nám díky spolupráci s Jedličkovou nadací podařilo zajistit ukázku hry boccia, kterou si budou moci společně s vozíčkáři vyzkoušet i další návštěvníci.“ říká Edita Šilhánová, ředitelka právního oddělení a firemních záležitostí společnosti Pivovary Staropramen. Díky speciálním cestám budou vozíčkáři mobilní po celém areálu. Navíc na ně čekají dvě plošiny, ze kterých mohou pohodlně sledovat veškeré dění na stagi i okolo.
Hudba do ruky kdekoliv
Letošní kampaň má za cíl, kromě potěšení z živých koncertů, dát hudbu lidem přímo do ruky v podobě hudební plechovky, a přinést jim tak dobrou náladu doslova kdekoliv: na pláži, chatě, vodě či jen tak doma pro relax. Stačí mít plechovku Staropramenu a být on-line. "Každý, kdo si v období od června do srpna koupí plechovku Staropramenu Světlého ze speciální hudební edice, získá díky QR kódům jedinečnou možnost poslechnout si zdarma třicet skladeb žánru zobrazeného na plechovce,“ popisuje Michal Šlechta, manažer značky Staropramen. Vybrat si můžeš plechovky v designu rock, elektro, punk, hip hop, reggae a klasika. My asi nasbíráme všechny!
Více info TADY.
Text: Veronika Doskočilová