Sežeň správné parťáky do týmu
Pokud se zajímáš o případové studie, KPMG International Case Competition ti dává jedinečnou příležitost poměřit své analytické síly se svými vrstevníky. Co musíš udělat? Za prvé, rozhoď sítě a poohlédni po trojici dalších nadšenců, kteří chtějí vyrazit do Dubaje a půjdou do soutěže naplno s tebou. Následně stačí sestavit životopis tvého bezkonkurenčního kvarteta a zaregistrovat ho na webu www.pribehzacina.cz nejpozději do 17. ledna 2016. Pro lepší představu se podívej na video z loňského roku.
Výhra ve všech případech
Postupně na tvůj tým čeká několik soutěžních kol, ve kterých řešíte různé případové studie a následně je prezentujete přímo před odbornou porotou KPMG.
Termíny KPMG International Case Competition
Registrace: do 17. ledna 2016
Výběr soutěžních týmů: 2. února 2016 v Brně a 4. února 2016 v Praze
Národní kolo: 11. února 2016 v Praze
Mezinárodní kolo v Dubaji: 11. – 14. dubna 2016
„Musím říct, že to mě moc bavilo. Byli jsme připravení, sehraní a stáli si za tím, co jsme prezentovali. Myslím, že ani otázky nebyly nikterak záludné,“ popisuje své dojmy Hana Hervířová, účastnice předchozího ročníku soutěže.
„Porotci chtěli například rozvést některé naše tvrzení nebo se ptali na to, co jim přišlo nesrozumitelné, popřípadě na věci, které jim v prezentaci chyběly,“ dodává Hanka. Ta sice do finále soutěže se svým týmem nepostoupila, ale i přesto si výhru odnesla. Byla jí od organizátorů soutěže nabídnuta práce v KPMG. U pohovoru získala pozitivní hodnocení přímo od jedné z porotkyň a její nová kariéra mohla začít.
Runway směr Dubaj
A co se stane, když projdete předkolem, národním i užším finále a ocitnete se na nejvyšším stupínku jako výherci? Odletíte reprezentovat společnost KPMG Česká republika na mezinárodní finále do Dubaje. Není třeba si nic nalhávat, tohle už je velká věc, kterou se jen tak někdo ve tvém okolí chlubit nemůže. Své o tom ví i účastník loňského kola, Karel Kotoun, kterému v Dubaji unikl postup mezi TOP 3 finalisty velmi těsně. „Poradil bych studentům, aby se ve svých řešeních snažili být kreativní, ale v mezích reality a hlavně v rámci firemní kultury dané společnosti. Zároveň bych stoprocentně doporučil se soutěže zúčastnit, díky osobnímu růstu a skvělým zážitkům,“ říká Karel Kotoun.
Pamatuj, že nemáš, co ztratit. Naopak! Získáš přátele a kontakty z celého světa a nezapomenutelné zážitky z jiné kultury. Poznáš, jaké to je řešit těžké úkoly v krátkém čase a odvezeš si hodnotnou dávku zkušeností, která tě bude provázet ještě hodně dlouho.
Nech za sebe mluvit svůj potenciál, přihlaš se do soutěže a posuň své budoucí JÁ vpřed.
Text: Klára Ludvíková
Foto: KPMG