Všechno začíná on-line. Pokud máte manažerské ambice, mrkněte na managementchallenge.cz a vyberte, jaká oblast vás zajímá - může to být obchod, finance, logistika, marketing a vztahy s veřejností, HR nebo třeba výroba - a otestujte se. Během několika otázek zjistíte, co všechno o společnosti víte nebo nevíte, a jak dobře znáte obor, který jste si vybrali. Nebojte, je to rychlovka a nečekají na vás žádné záludnosti. Jde spíš o rozcestí, které vám poradí, kam dál.
Dream team
Když bude test úspěšně za vámi, je načase dát dohromady nadupaný tým tří až šesti lidí - ideálně stejně nadšených jako vy - a pustit se do komplexní případové studie, která otestuje všechno, co vás kdy zajímalo a lákalo na launchi nového produktu. Protože bývají do takové akce ve společnosti zpravidla zapojena všechna oddělení, případovka krásně demonstruje, co všechno je kde nutné naplánovat a na co myslet, aby všechno dospělo do zdárného cíle. Ideální je proto nakombinovat členy týmu podle odvětví a toho, co je zajímá, tak, abyste z úkolu vytěžili maximum.
Coca-Cola HBC Management Challenge
Jeden den s předním manažerem společnosti, finanční odměna, WOW zážitky jako paintball, zorbing nebo únikovky a k tomu pořádná zásoba limonád na týmovou party. O to všechno můžete soutěžit v Coca-Cola HBC Management Challenge.
Stačí s týmem do ledna vypracovat případovou studii, prezentovat ji v desetiminutovém videu a oslnit odbornou porotu tak, že jí nezbyde nic jiného než vás ocenit. Mrkněte na managementchallenge.cz a pusťte se do toho.
Deadline pro zaslání případovky je až v lednu, nemusíte se proto bát, že se nestihnete pořádně zamyslet. Otálet se ale nevyplatí, i když to vám asi povídat nemusíme.
Nechte si poradit
Protože soutěž vzniká ve spolupráci Coca-Cola HBC a akademické sféry, nemusíte pro radu chodit daleko. Manažeři společnosti přijdou za vámi přímo do školy. Soutěž začala v říjnu, a tak už mají několik návštěv za sebou, pořád je ale z čeho vybírat.
V listopadu a prosinci můžete vyrazit hned na následující přednášky: 20. 11. na ČVUT, 21. 11. na Mendelovce, 22. 11. na Karlovce, 28. 11. na ČZU nebo 4. 12. na VŠE - určitě se na ně ale vyplatí dorazit. Odborníci vám na nich prozradí nejen své vlastní fígly, ale podělí se s vámi třeba i o to, co v minulosti fungovalo, čemu se vyhnout, čemu naopak věnovat extra pozornost nebo na co si dát pozor. I chvilka s nimi se tak může rovnat obrovskému náskoku vašeho týmu.
A co vás čeká na konci (samozřejmě kromě nehynoucí slávy)? Týmu na třetím místě Coca-Cola zásobí party řádně vychlazenými limonádami, druhý tým si bude moct vybrat nějaký pekelně WOW zážitek (na výběr je zorbing, únikovky, paintball aj.). A tým s nejlepší studií? Ten dostane krásnou finanční odměnu, a hlavně - jeho členové budou moct strávit celý den s některým z manažerů společnosti.
Vyzkoušejí si tak, jaké by to bylo být v jeho botách, a k tomu všemu nasbírají zajímavé kontakty z oboru. Ty se můžou hodit, až jednou půjdou s diplomem z promoce a budou si říkat "co teď?".