Propagace
Pokud chce být někdo hledán, musí se o něm nejprve vědět. Kromě online propagace, která je v současné době naprostou samozřejmostí a neměla by být podceňována, však není radno zapomínat ani na reklamu, se kterou přijde zákazník bezprostředně do styku. Řeč je zde o různých poutačích, billboardech, letáčcích, vizitkách a reklamních bannerech. Ty fungují spíše podprahově a jejich úspěšnost se nedá spočítat, proto mají mnozí podnikatelé tendence nevěnovat jim takovou pozornost. Nutno však dodat, že tento druh propagace je zákazníky vnímán více, než bychom si mysleli. Úspěšné se ukazují být různé pultové a podlahové displeječi výše zmíněné reklamní bannery, které je možno umístit jak do prodejny, tak na firemní akce, večírky a další události, kde je třeba upoutat pozornost. Displeje jsou poté spíše využívány na podporu prodeje jednotlivých výrobků. Tento druh propagace zvyšuje prodej díky viditelnosti výrobků, zaujme pozornost kupujícího a snižují náročnost instalace.Vývoj a výrobu kartonových různých druhů POS/POP zajišťuje profesionální tým Paketo.one.„Klademe důraz na profesionalitu a kvalitu výrobků bez ohledu na velikost zakázky. Se stejnou péči a výslednou kvalitou produkce dokážeme obsloužit zákazníka, který si objedná tisíce nebo třeba jen jeden kus.“ Říkají lídři Paketo.one, společnosti zabývající se individuální výrobou kartonových prezentačních produktů a jiných atypických obalových materiálů na zakázku.
Zaměstnanci
Poskytované služby a nabízené výrobky mohou být sebelepší, pokud však selže komunikace mezi prodávajícím a kupujícím, obchod nepokvete. Vyplatí se tedy nejen investovat do školení zaměstnanců, ale je třeba je i řádně motivovat. Dobré vztahy se stávajícími zákazníky mají totiž dopad nejen na to, zda opětovně zvolí náš podnik, ale i na to, zda ho doporučí známým a přátelům. S tím souvisí i to, abychom klientům poskytli možnost zpětné vazby, a to jak k poskytovaným službám, tak k přístupu zaměstnanců.
Konkurence
Konkurenční boj je nemilosrdný. Proto není od věci svou sféru podnikání sledovat, jít s dobou, reagovat na trendy a vyvíjet se v návaznosti na to, jak postupuje konkurence. Pokud budeme slepí k tomu, co a jak nabízí ostatní, nemůžeme čekat, že se budou zákazníci vracet. Obchod by se měl neustále vyvíjet, zlepšovat a zkoušet, co zákazníky přiláká. Novinky v prodeji či originální služby jsou tím, na co lidé slyší, a to bychom měli mít na paměti.