"Program je určen těm, kdo mají chuť cestovat – budou totiž pracovat v různých zemích celého světa včetně Afriky. Program trvá osmnáct měsíců, přičemž jeho účastníky po celou dobu čeká trénování a koučování, získávání zkušeností a rozvíjení vlastních schopností," říká Tereza Mrkvová z HR oddělení HEINEKENu Česká republika.
Volit mohou z několika specializací: obchodu a marketingu, financí, práce v dodavatelském řetězci (Supply Chain), lidských zdrojů (HR), informačních technologií (IT), korporátních vztahů (Corporate Relations) a nově i zadávání veřejných zakázek. Ti nejúspěšnější získají po skončení programu pracovní uplatnění přímo v HEINEKEN International.
Podrobnosti o požadavcích na přijetí všichni zájemci najdou na webových stránkách. Zjistí zde například podrobné podmínky účasti či časový harmonogram výběrového řízení. K dispozici jsou i zajímavá videa a fotografie mladých lidí z celého světa, kteří byli vybráni v minulosti.
Za několik let své existence si už program získal dobré renomé, o čemž svědčí rostoucí počty lidí, kteří o něj projevili zájem. V roce 2013 se přihlásilo 22 378 adeptů. Sítem on-line testování, telefonických rozhovorů i osobních pohovorů prošlo k závěrečnému hodnocení přímo v centru HEINEKENu celkem 46 z nich. Do programu nakonec bylo zařazeno 17 nejlepších – osm mužů a devět žen. Zájemci se hlásili z různých zemí světa, vedle řady Evropanů ve finálovém kole nechyběli mladí lidé například z Libanonu, Číny, Maroka, Islandu, Indie, Kolumbie, Turecka a dalších států.