Své hlavní zaměření mění Modrá pyramida od loňského roku, kdy se začala prezentovat jako „Váš rádce na finance“. Svým klientům už nyní poskytuje širokou škálu produktů od stavebního spoření přes financování bydlení, pojištění, zajištění na penzi až po investice. Na podzim přišla také s masivní mediální kampaní, jejíž tváří se stal herec Pavel Zedníček. Toho najdete i na titulní straně právě vydaného třetího čísla čtvrtletníku Finanční rádce.
Modrá pyramida připravila magazín také jako součást změny image. „Začali jsme ho vydávat hlavně proto, aby se v první řadě naši klienti dozvěděli, že se Modrá pyramida rozhodla změnit svůj obchodní model a nyní už jim budeme poskytovat nejen stavební spoření, ale komplexní finanční poradenství. Tento magazín, který připravujeme ve spolupráci s vydavatelstvím Corporate Publishing, posíláme našim klientům v elektronické podobě, je k dispozici také na našich internetových stránkách, ke stažení pro iPad i tablety s operačním systémem Android a v tištěné podobě jej klientům předávají naši finanční poradci,“ uvedla Vaněčková.
Časopis je laděn v lifestylovém duchu, má moderní grafiku a přináší čtenářům především užitečné rady z oblasti finančního poradenství a příběhy klientů, kterým už poradci pomohli vyřešit jejich finanční situaci. „Informací a rad, které jsou důležité pro to, aby každý co nejlépe hospodařil se svými penězi, není nikdy dost. Proto se snažíme v našem magazínu přinášet jak informace z oblasti financí, tak čtenářům přiblížit i to, co vlastně finanční poradenství je a jak jim může být finanční poradce užitečný. Přinášíme tedy příběhy klientů, kteří už mají tuto zkušenost za sebou, a zavedli jsme tzv. finanční hlídku, ve které hledáme řešení pro určitou konkrétní situaci. Například když si chce mladý pár pořídit své vlastní bydlení a potřebuje se poradit, na co všechno by měl vlastně myslet,“ vypočítává Vaněčková největší lákadla z obsahu.
Aplikace Finanční rádce je k dispozici pro iPad v App Store a pro tablety s operačním systémem Android na Google Play ke stažení zdarma po zadání klíčového slova Finanční rádce. Články v atraktivní formě na tabletu doplňují i interaktivní prvky, například videa.
Mezi další patří také rozhovory s osobností. V prvním čísle přinesl Finanční rádce interview s frontmanem kapely Olympic Petrem Jandou, ve druhém s hercem a bavičem Petrem Rychlým. V prvním letošním vydání se o své názory podělil již zmíněný Pavel Zedníček. „Většinou se snažíme nalézt nějakou spojitost mezi námi a osobností. V právě vycházejícím čísle je to Pavel Zedníček, který se stal tváří naší televizní reklamy,“ přiblížila výběr osobností ředitelka externí a interní komunikace. Součástí časopisu je také poradna, ve které finanční poradci odpovídají na dotazy klientů.
On-line verze časopisu je unikátní svým multimediálním obsahem. Vedle článků je doplněna i o videa s propojením s on-line televizí MoPy TV. „On-line verze může mluvit, hrát, lépe přinášet informace, ale i třeba emoce. V elektronické verzi máme pohyblivé fotky a hlavně videa, třeba rozhovor se známou osobností či zmíněnou finanční hlídku,“ dodává Vaněčková.
Text: Pavel Urban