Studentky měly zprvu před sebou výzvu - v rámci přihlášení do soutěže zpracovat případovou studii formou desetiminutového videa, v níž měly představit novinku z portfolia značky Coca-Cola. Elena Chadžieva, Kristýna Janoušová, Tereza Chaloupková a Adriana Jakubcová z týmu KKreativci postoupily s nápadem Santa na prázdninách. "Jsou to holky, které se nebojí zakousnout do projektu a dotáhnout věc do konce. To se jim v životě bude velice hodit," hodnotí vítězství týmu KKreativci Ladislav Jelen, EVP specialista Coca-Cola HBC. Samotné finále soutěže se koncem března v Praze zúčastnili i lidé z managementu Coca-Cola HBC, což bylo pro všechny soutěžní týmy rozhodně inspirativní.
Proč se holky do soutěže přihlásily? "Oslovila nás především možnost podílet se na projektu pro jednu z největších společností na světě. Šly jsme do toho s vědomím, že půjde o komplexní zpracování zadaného úkolu, a zároveň jsme chtěly využít možnosti vyzkoušet si spolupráci na skutečném projektu od skutečného zadavatele," sdělily.
Coca-Cola HBC Management Challenge
Jedná se o manažerskou soutěž, ve které mají studentské týmy možnost změřit síly nejen při porovnávání svých připravených studií, ale i při dalších úkolech, které otestují jejich pohotovost a prezentační dovednosti. "Chtěli jsme hravou formou propojit akademickou a businessovou sféru a ukázat práci v naší společnosti takovou, jaká je," říká za Coca-Cola HBC Ladislav Jelen, EVP specialista.
Nejprve je potřeba v tří až šestičlenném týmu vypracovat případovou studii, následně se nejlepší týmy probojují až do finále o zajímavé ceny. Týmové části se zúčastnilo 42 týmů, v napjatém finále nakonec titul vybojoval tým KKreativci studentek Vysoké školy kreativní komunikace.
Chcete se zúčastnit dalšího ročníku? Sledujte web společnosti Coca-Cola HBC.
Nejen zkušenosti, ale i výhra byla opravdu lákavá - den strávený s generální ředitelkou s Marií Anargyrou-Nikolic a dalšími členy top managementu, který proběhl koncem dubna. Zvídavé studentky si postupně během dne prošly téměř všechna oddělení (vnější vztahy a komunikace, marketing, právnické a obchodní oddělení). "Největším (a velmi milým) překvapením byla návštěva marketingového oddělení, kdy nám členové týmu ukázali budoucí kampaně a my měly možnost jim materiály okomentovat. Byl to skvělý pocit, bavit se o reálném projektu přímo s profesionály, kteří jej tvoří," komentují průběh dne.
Jak tým KKreativců vnímá setkání s generální ředitelkou? "Setkání bylo velmi inspirativní, Maria nám dala spoustu rad do pracovního života i s ohledem na její pozici coby ženského člena boardu společnosti."
Třešničkou na dortu byla návštěva výrobního závodu.
Tím ale jejich spolupráce se společností rozhodně nekončí - studentky z týmu KKreativci by se měly stát ambasadory dalšího ročníku výzvy. A kdo ví - třeba se v holky s týmem Coca-Cola jednou znovu potkají jako kolegové :).