Design lahve od studentky 3D designu je inspirovaný samotnou značkou Lemond. „Je to svět přátel, zábavy a párty. Na lahvi jsem zobrazila komiksový příběh jednoho večera a jedné dívky,“ říká Barbora Balgová. Na designu druhé lahve je k vidění mimozemský industriální objekt. „Chtěl jsem, aby obsahoval surrealistické prvky inspirované mým oblíbeným výtvarným stylem,“ říká Eugen Finkei.
Becherovka Lemond svou Art.edicí pokračuje v úspěšné spolupráci s mladými lidmi. „S mladými autory z různých oborů realizujeme projekty již několik let. Ti přináší značce Lemond jedinečné a originální nápady. Od nás dostanou příležitost, která se jim v dalším profesním životě může hodit,“ říká manažer značky Becherovka Lemond Jozef Tomečko.
Becherovka Lemond oficiálně představila svou Art.edici na párty v pražském klubu Belushi's, který se nachází v budově hotelu Mosaic House. Na párty zahrál Dj Kwé a Dj Rockstar. Limitovaná edice bude k dostání v obchodech, kde se Lemond běžně prodává.
O autorech Art.edice:
Barbora Balgová, 24 let
Studuje 3D design a vizuální tvorbu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Na studiu se jí líbí rozmanitost projektů, na kterých může pracovat. Po škole se chce uchytit v oblasti designu, ilustrace nebo reklamy. Ilustraci se věnuje již od dětství. Nejraději kreslí lidi a ovlivňuje ji hlavně americký komiks. Nesnáší sedět doma. Často chodí do fitness centra. Spolupráce s Lemondem byla zkušeností, které si nesmírně váží.
Eugen Finkei, 24 let
Studoval stejnou univerzitu jako Barbora. Aktuálně se věnuje grafickému designu. Vždy jej lákalo projevovat se vizuálním způsobem a být součástí vizuální kultury. Baví ho design automobilů i ostatních dopravních prostředků. Jeho snem je vytvoření vizuálního stylu pro hudební skupinu. Svůj volný čas tráví hlavně s přáteli. Práce na designu láhve pro něj byla zajímavá a inspirující. Je rád, že se mohl zúčastnit.
O spolutvorbě značky Becherovka Lemond s mladými lidmi
Na podzim roku 2010 režíroval reklamní spot Lemondu teprve devatenáctiletý Maxmilian Turek. V první polovině roku 2011 navrhly dvě studentky Vysoké školy uměleckoprůmyslové, Karolína Juříková a Monika Krbová, kostýmy pro promotéry akcí. V říjnu 2011 uvedla Becherovka Lemond na trh limitovanou edici dvou lahví, kterou vytvořili mladí umělci, slovenská animátorka Alica Gurinová a český výtvarník Luke Tomski. V roce 2012 navrhovali dva studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně dárkové balení Lemondu.
3 otázky pro autory Art.edice:
Jak byste ztvárnili chuť Becherovky Lemond?
Barbora: Jako fotografii se spoustou lidí, kteří se koupají v citronové šťávě.
Eugen: Chuť bych zachytil jako energický vír zelenožlutého proudu tekutiny.
Kde berete inspiraci pro své návrhy?
Barbora: Mým velkým učitelem byl můj děda. Jeho práce jsou a vždy budou velkou inspirací.
Eugen: Dívám se okolo sebe, vnímám lidi a prostor. Ovšem nejlepší nápady dostávám ve vaně.
Jakou zkušenost si odnesete ze spolupráce se značkou?
Barbora: Mohla jsem pracovat s týmem lidí, kteří jsou ve svém oboru profesionály.
Eugen: Určitě si odnesu zkušenost příjemného zážitku z procesu tvorby netradičního obalu.
Becherovka Lemond byla uvedena na trh po 201 letech od vzniku Becherovky Original a je teprve druhým likérem v historii, který nese název Becherovka. Řadí se do kategorie hořkých bylinných či ovocných likérů a je 100% přírodním produktem. Charakteristická je pro ni citrusová vůně a chuť. Becherovka Lemond je jemná, lahodná, s příjemným dozníváním a 20 % alkoholu. Stejně jako Becherovka Original se i Becherovka Lemond vyrábí na jednom jediném místě, a to v Karlových Varech, a také její receptura je tajná.