Specializovaný týden, na jehož konci budou úspěšní absolventi odměněni šesti kredity standardu ECTS (3 US kredity), se věnuje teorii i praktickým případovým studiím. V prvních třech dnech se účastníci dozvědí o moderních postupech v oblasti Public Relations, marketingu i reklamy, od on-line propagace až po zadávání reklamy a product placement. Večerní diskusní panely budou orientovány na soužití PR a žurnalistiky, politický marketing, nebo kvalitu product placementu ve filmu a televizi.
Poslední dva dny si účastníci rozdělení do skupin budou moci vyzkoušet, jak reálně funguje svět PR a reklamy. Od existující neziskové organizace dostanou zadání kampaně a budou mít za úkol připravit všechny výstupy, od kreativního zpracování, přes tiskové zprávy až po nákup médií maximálně kvalitně a maximálně levně. Kampaň vítězného týmu potom bude realizována.
Všichni úspěšní účastníci workshopu dostanou mezinárodní certifikát v angličtině s akademickou hodnotou; certifikát uděluje Anglo-americká vysoká škola a Komora Public Relations. Výherci workshopu dostanou možnost pokračovat v charitativním projektu a obdrží slevu na školné na studium na Anglo-americké vysoké škole v Praze.
Komora PR si od projektu slibuje možnost dlouhodobě působit na univerzitním prostředí a připravovat budoucí profesionály, pro Anglo-americkou vysokou školu je to nová forma spolupráce, která by měla přinést zajímavé zpestření pro její studenty. Úspěšným účastníkům seminář nabízí dobrý poměr mezi cenou a výkonem a zároveň profesní certifikát, jenž se bude určitě hodit ve stávajícím nebo budoucím zaměstnáním. Určitě zajímavou výhodou je pak udělení přenosných studijních kreditů, protože to otevírá seminář i studentům jiných škol.
Podzimní škola PR se koná od 22. do 26. října 2012. Více informací o kurzu najdete na http://www.komorapr.cz/seminare.
Komora PR