K čemu vám to bude? Hlavně k motivaci a inspiraci. Tahle pětka studentů ze všech koutů ČR totiž vyrazila prodávat výrobky Nestlé zcela na vlastní pěst. Dobře, ne úplně na vlastní pěst, protože jim společnost Nestlé poskytla nejen svoje výrobky, ale také dodávky, tablety a mobily, a k tomu je pravidelně školí v prodejních dovednostech. To, jak studenti prodávají, jaké strategie, cesty a plány volí, to je ale čistě na nich.
#summerchallenge
Přijmi výzvu #NestleCAMPUS #summerchallenge, buď u toho, a sleduj Nestlé na Snapchatu už tenhle čtvrtek 18.8.!
„Nejprve studenti strávili dva týdny v pražské centrále v Modřanech, věnovali se jim tam zkušení lídři Nestlé skrze širokou nabídku rozvoje v podobě nejrůznějších workshopů od koučinku přes znalost značky a produktu, prodejní a vyjednávací dovednosti, typologii osobnosti, až po vychytávky typu čokoládový a kávový trénink,“ říká Zuzana Papíková, manažerka HR.
Na vítěze čeká nadupaná stáž
Protože trh je drsný, musejí být studenti nejen samostatní, ale také průbojní. Jejich úkolem je během tří měsíců, kdy #summerchallenge trvá, dostat výrobky Nestlé na co nejvíce prázdninových míst – do obchodů, kempů, kiosků, stánků atd. A co získá vítěz? Roční stáž v Nestlé, kterou mu může kdekdo závidět.
„Chceme dát mladým lidem příležitost nahlédnout do fungování velké společnosti. Stážisté budou mít možnost zkusit si přímý prodej a komunikovat s našimi zákazníky. Ověřit si svou samostatnost, schopnost reagovat a určovat si priority. Vše zažijí na vlastní kůži. Těšíme se na jejich doporučení ‚out of box‘, která jsou pro nás neskutečně cenná a přínosná pro náš byznys,“ dodává Jiří Ritter, obchodní ředitel.
#summerchallenge ale není jen o prodeji, účastníci musí také pravidelně komunikovat na sociálních sítích a tam přichází na řadu to tvoje výše zmíněné vzdělávání – studenti totiž na FB, Twitteru a teď nově i na Snapchatu ukazují, jak se jim daří a jak pokračují. Ty se můžeš poučit z jejich případných chyb a motivovat jejich úspěchem. To je lepší, než kočky v brýlích, ne?