IGTV - vertikální formát a hodinový obsah
IGTV je na rozdíl od všech jiných platforem designována tak, aby odpovídala nejběžnějšímu způsobu držení telefonu. Video je tedy natvrdo celoobrazovkové a vertikální. Jiný formát do Instatelevize nenahrajete. Bonusem je i inovace délky videí. Na rozdíl od 15s Stories, nebo 60s videí v Instafeedu, umožňuje IGTV nově nahrát až hodinové video. Můžeme se tak těšit na seriály, insta(v)logerry i experimenty s vertikálním formátem. A to vše zatím bez reklam a s pořádným dosahem!
Jak umí instagram přehrávat videa:
IGTV jako rukavice hozená Youtube
Nová televize si už jistě vysloužila pozornost všech tvůrců, marketerů a kreativců po celém světě. Přechod z youtubovského 16:9 na vertikální formát tak možná čeká nejednoho influencera. Na sítích se, ale řeší jedna zásadní otázka? Bude konečně Instagram (potažmo Facebook) umožňovat monetizování videí? Pokud ano, může nás čekat strmý růst vertikálního obsahu, pokud ne, je možné, že IGTV taky skončí v propadlišti dějin.
Jak jste na tom s Instagramem vy? Má vertikální formát budoucnost? A jestli máte rádi zvířecí Instagramy…