Luděk Staněk z Reflexu trefně kvalitu a styl klipu přirovnal k náborové kampani jehovistů a německému domácímu pornu, každopádně je to velký bizár. Bizár, který prezidentskou kampaní znudění uživatelé Facebooku okamžitě přijali a začali na něj vymýšlet vtípky. Pokud jste ho ještě neviděli, podívejte se tady:
Už v úterý vznikla první fanouškovská stránka „Podivej, zrovna jedeme cheese“, za kterou stojí dva studenti z Prahy. „Když jsme viděli toto video, velice nás pobavilo. Herecké výkony byly fascinující a jelikož jsme v tom viděli potenciál, co by mohl pobavit lidi, rozhodli jsme se udělat stránku a přispět pár obrázky,“ popisují svoji motivaci. Obrázek s textem „Ten trapný moment, když zapomeneš na okurku“ už si na internetu žije svým vlastním životem. A přibývají další (podívejte se na ně do galerie)