Druhý ročník úspěšného Festivalu Česká inovace registruje více než měsíc před svým konáním obrovský zájem ze strany účastníků. Organizátoři v Národní technické knihovně v Praze, kde se akce 27. 2. 2013 uskuteční, vyjednávají další prostory. Program tak bude moci sledovat několik set účastníků díky speciálním telemostům.
Festival Česká inovace, který si pro letošní rok vybral ústřední téma „Jak prodat svůj nápad“ (a to nejen ve smyslu „zpeněžit“), nabídne již podruhé den plný unikátních zážitků. Dopolední program Festivalu bude ve znamení příběhů a zkušeností úspěšných českých podnikatelů a inovátorů, kteří se v rámci svých příspěvků nebojí otevřeně mluvit a diskutovat o úspěších, know-how, ale i nezdarech.
V odpolední části Festivalu se účastnící mohou těšit na praktické workshopy, které inovátorům nabídnout tipy a triky přímo na míru v sekcích zaměřených na: prodej, financování, duševní vlastnictví a legislativu, učení a techniky inovací a spolupráci mezi výzkumem a praxí. „Nadějnému start-upu i zaběhlé firmě nabízíme praktické rady a zkušenosti, které mohou okamžitě využít v praxi. Tím se odlišujeme od ostatních projektů na trhu,“ říká Roman Šiser, ředitel České inovace o.p.s.
Podívejte se na představení vítězů minulého ročníku:
Tváří v tvář hvězdám českého byznysu
Naprostou novinkou Festivalu je připravovaná „Osobní zóna“, v rámci které se budou moci účastníci setkat s vybranými osobnostmi a majiteli firem v komornějším prostředí studijních prostor NTK. Účastník tak získá možnost pohovořit a poradit se o svých nápadech přímo s hvězdami českého byznysu. „Těší nás, že se Festival Česká inovace pořádá v Národní technické knihovně. Myšlenka podporovat inovativním nápady a neotřelá řešení je nám velice blízká - stačí se po knihovně rozhlédnout,“ dodává ředitel NTK Martin Svoboda.